På vores driftslog kan I se, om der er planlagte servicevinduer eller andet, som påvirker driften.
Vi anbefaler, at I abonnerer på DUPLA’s driftslog.
I kan indsende en beskrivelse af fejlen, hvis der opstår fejl, når I bruger DUPLA. Fejlene kalder vi incidents. I kan give besked via mail eller telefon.
Giv besked per mail
Start emnefeltet med en trigger. Triggeren er en kort tekst, der fortæller systemet, hvilken type sag der skal oprettes. Det er vigtigt, at triggeren står først i emnefeltet, så vores system kan aflæse den.
I skal vælge mellem følgende triggers:
Trigger | Incidenttype |
DUPLA-Prod-Data: | Incidents, der omhandler data i TastSelv Erhverv (produktionsmiljøet). |
DUPLA-Prod-Aftale: | Incidents, der omhandler selve jeres aftale/adgang til TastSelv Erhverv (produktionsmiljøet). |
DUPLA-TFE: | Incidents, der er opstået i TastSelv Erhverv (test for erhvervslivet, testmiljøet). |
Beskriv efterfølgende den incident, I oplever.
Send mailen til incoming@skat-mail.onbmc.com.
I kan også melde incidents til os telefonisk på 72 38 96 96.
I vil modtage en kvittering for modtagelse i den fællespostkasse, I oplyste på jeres ansøgningsskema, da I ansøgte om oprettelse som aftalepart i DUPLA. Det gælder uanset, om I giver besked per mail eller telefon.
Er jeres henvendelse ikke en incident-rapportering, bør I kontakte os på dataudstilling@ufst.dk.