Få adgang og indberet til eIndkomst for en kunde (revisorordning)

 

 

  1. NemID-administrator i revisionsfirmaet logger på TastSelv Erhverv.
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Der åbner nu et nyt vindue. Hvis vinduet ikke åbner, skal du tillade pop op-vinduer i din browser.
  5. Vælg Autorisere medarbejdere til TastSelv-applikationer i venstremenuen
  6. Tryk på Opret
  7. Skriv medarbejderens navn og RID-kode, det vil sige certifikat-nummeret på medarbejderens NemID.
  8. Vælg Indberetning som revisor m.fl. (Hvis du vælger eIndkomst, får medarbejderen kun adgang til at arbejde på revisionsfirmaets eget se-nummer i eIndkomst).
  9. Tryk på Godkend
  10. Log af TastSelv Erhverv

Du (NemID-administrator i revisionsfirmaet) har nu givet en medarbejder adgang til at indberette til eIndkomst for en kunde.

Vær opmærksom på, at du indberetter for en kunde via menupunktet Indberette som revisor m.fl.

Du kan ikke indberette for en kunde via højremenuen på forsiden af TastSelv Erhverv.

  1. Log på TastSelv Erhverv
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Der åbner nu et nyt vindue. Hvis vinduet ikke åbner, skal du tillade pop op-vinduer i din browser.
  5. Vælg Indberette som revisor m.fl.
  6. Vælg kundens se-nummer i feltet Indberetning til/forespørgsel på eIndkomst/LetLøn.
  7. Du er nu i eIndkomst og kan indberette for kunden
  8. Log af TastSelv Erhverv, når du er færdig

Du har nu indberettet til eIndkomst for kunden.