Gå til indhold

Log på TastSelv Erhverv med NemID medarbejdersignatur

NemID medarbejdersignatur er et tilbud til alle virksomheder i Danmark og bliver brugt af medarbejdere, ledere og ejere i virksomheder, når de skal legitimere sig på virksomhedens vegne.


For at kunne anvende NemID medarbejdersignatur skal din virksomhed først indgå en aftale med Nets. Du indgår aftalen, når du første gang bestiller en NemID medarbejdersignatur.

Læs mere om medarbejdersignatur (Nets.dk)

Bestil medarbejdersignatur (Nets.dk)

  1.  Log på TastSelv Erhverv
  2.  Vælg om du vil logge ind med NemID nøglekort eller NemID nøglefil
  3.  Gå til Vælg virksomhedsprofil
  4.  Vælg det SE.nr eller CVR.nr., du vil logge på med
  5.  Klik på Vælg virksomhedsprofil

Du er nu logget på TastSelv Erhverv med NemID medarbejdersignatur.