Gå til indhold

Teknisk hjælp til TastSelv Erhverv

Problemer med at logge på TastSelv Erhverv?

Hvis du har problemer med at logge på TastSelv Erhverv, kan det skyldes stor belastning af systemet. Prøv venligst igen senere.

Forhindrer problemerne dig i at overholde en indberetnings- eller betalingsfrist, kan du anvende betalingslinjen til Skattekontoen fra dine tidligere gennemførte betalinger. Hvis du ikke tidligere har gennemført en betaling til Skattekontoen, kan du kontakte os på 72 22 28 00 og høre mere om dine muligheder.

Her kan du læse mere om Skattekontoen.

Problemer med at logge på TastSelv Erhverv med MitID Erhverv?

Hvis du oplever problemer med NemLog-in siden, kan du tjekke driftsstatus hos Digitaliseringsstyrelsen.

Brug Firefox eller Chrome

Hvis du bruger Safari eller Internet Explorer som browser og ikke kan logge på TastSelv eller oplever fejl i TastSelv, anbefaler vi, at du i stedet skifter browser til Firefox eller Chrome.