På DUPLA driftslog kan I se, om der er planlagte servicevinduer eller andet, som påvirker driften. Vi anbefaler, at I abonnerer på driftloggen, via RSS-feed, så I modtager notifikationer om nye beskeder.
Hvis I oplever fejl i forbindelse med jeres anvendelse af DUPLA, kan I sende os en beskrivelse af, hvad der førte til fejlen, og hvilken fejl I oplever. Vores incidentformular benyttes til indsendelse af fejlbeskrivelse.
Vi har behov for en række tekniske informationer vedr. det fejlede kald, for at udføre en effektiv fejlsøgning.
Giv besked via incidentformular
Sådan udfylder du formularen:
- Benyt MitID til at tilgå incidentformularen
- Udfyld de relevante informationer om fejlen, samt kontaktinformation
- Indsend fejlbeskrivelsen
Udfyld incidentformular
Mailkvittering i fællespostkasse
I vil modtage en mailkvittering for modtagelse af incidentformularen. I modtager kvitteringen i den fællespostkasse, I oplyste på jeres ansøgningsskema, da I ansøgte om oprettelse som aftalepart i DUPLA.
Kontakt
Ved spørgsmål vedr. jeres fejlbeskrivelse, kontakter vores drift den anførte kontaktperson.
Er jeres henvendelse ikke en incident-rapportering, bør I kontakte os på dataudstilling@ufst.dk.